2012. április 17., kedd

Ugye van még akit nem zavar a szárnyas elefánt?



Ugye vannak még szülők, óvónők, tanítónénik, akiket nem zavar a rózsaszín, szárnyas elefánt?
Köszönjük Szera ezeket a gondolatokat, meséket! :-)
Takács Erika Szera:

"Én csak rajzolok és olyankor mindig más-világokban járok, sokszor születnek meg bennem mesék, csak ezeket a történeteket nem írom, hanem rajzolom és amikor hónapok után visszanézek, elcsodálkozom. Ezt én rajzoltam?! Néha félek, hogy többé nem születnek mesék és akkor mi lesz velem! Rajzolni soha nem tanultam, egy tünemény nyitotta meg a szívemet és segített lerontani azokat a borzasztó korlátokat, amit felépítünk gyermekeinkbe, mire felnőnek.
21 évig óvónőként dolgoztam és 2 dolgot biztosan adtam annak a sok-sok pici tündérnek, akiket nevelgettem: a feltétel nélküli szeretetemet és azt a szabadságot, amit az alkotás adhat, ha örömök értek minket vagy szomorúságok mindig rajzoltunk!!! :)
Nekem soha nem volt baj, ha az elefánt rózsaszín volt és szárnyai nőttek! Miért ne?! :)"

http://manzardcafe.blog.hu/2012/04/16/semmibol_valamit_csinalni_takacs_erika?fb_comment_id=fbc_10150740303545900_147818505_10150740804160900



1 megjegyzés: