2011. június 6., hétfő

Hétfői tervek


Ma (06. 06.) éjfélkor lezárom a nyereményjátékot, kedden sorsolok.
A napokban jó lenne befejezni ezt a rózsát, ha elégedett leszek vele, akkor más színekben is készítek. Fogalmam sem volt hogy fogjak hozzá,  addig csűrtem-csavartam a textilt, míg végül sikerült.
Ma ünnepélyesen megnyitottam a Csili kreatív webshopot az Alkotók Boltjában, azaz a m. eska testvéroldalán, ma el is kelt a képen látható virágcsomag, a tervem újakkal feltölteni a boltot.
A hét elején még vár rám egy szép feladat, koszorúslányoknak hajbavirágokat gyártani. :-)

Mások hétfői terveit Vadjutka blogon olvashatod.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz ez a színes készítsd magad csomag!!! :)
    És nagyon szépek lesznek a kis virágok is a koszorúslányoknak, én már tudom! :)

    VálaszTörlés
  2. gyönyörű színek - és hajrá az alkatrészbolttal!

    VálaszTörlés
  3. Engem is elvarázsolnak a színek! A rózsa pedig már most megmutatja, hogy szépséges!

    VálaszTörlés