2011. április 29., péntek

Kreatív társas- Újrahasznosítás



Kreatív társasunk témája ezúttal az újrahasznosítás volt. Egy régi csillár üvegdíszéből készítettem ezt a csepp alakú kitűzőt, a virágos textil szintén újrahasznosított, kidobásra ítélt textilbolti mintafüzet egyik lapja volt, Kwandera megmentette, tőle nyertem meg. Az ötlet a véletlen szülötte, az asztalomon egymás mellé került az üveg és egy textilvirág, szórakozottan tologattam a cseppen a virágot, később alátettem, tetszett az ötlet, de ebben a formában túl egyenetlen volt a textiles rész. Végül erre a bogyós virágra esett a választás, sötétkék szaténnal egészítettem ki. Nézd meg itt a többi csilláros ékszeremet!
Ha lemaradtál az előző kreatív játékos ékszereimről, itt pótolhatod!
Feltétlenül kukkantsd meg a többiek alkotásait a Theia blogban!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése