2010. március 31., szerda

Nyerj kitűzőt! :)







A három kitűző közül egyet kisorsolok, ha nyerni szeretnél, kérlek hagyj egy kommentet, melyben kiválasztod az egyiket, aki a legjobban illik hozzád. Kérlek említs meg a blogodban. (Ha nincs blogod, akkor említsd meg a szomszédodnak a dolgot. :) ) Április ötödikéig lehet jelentkezni.
Az első képen tündérvirág kitűző látható, közepén ezüstfóliás üveggyönggyel.
(Átmérője:  9,5 cm.)
A második a csipkés pöttyös jelölt. (Átmérője: 13 cm.)
A harmadik tavaszi-nyári energiazuhatag. :) (Átmérője: 10,5 cm.)

62 megjegyzés:

  1. Én egy "tündérvirág" kitűzőt szeretnék!
    Köszönöm a játékot! :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem a harmadik energiazuhatag a favorit:) És az oldalsó linkek közé kiteszlek a blogomban!:))

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm mindkettőtöknek! :)))
    És tényleg, mennyire illenek hozzátok!!! :)))

    VálaszTörlés
  4. ahh ilyen szép kitűzőket lehet nyerni??nekem nagyon nagyon tetszik a tavaszi-nyári energia zuhatag, ahh nagyon szép és persze megíirom a blogomba:D

    VálaszTörlés
  5. A második, csipkés-pöttyös az abszolút kedvenc.de mindegyik gyönyörű.:)

    VálaszTörlés
  6. Nincs blogom és még sosem jelentkeztem ilyen játékra, de a tündérvirág kitűzőt megláttam és ellenállhatatlanul idehúzott. Őt szeretném!
    És: nem mellesleg van egy sürgő-forgó törpepapagájom, aki Csili névre hallgat :))
    Ula

    VálaszTörlés
  7. Energiazuhatag gyere hozzám...... :))))))))))))))))))))))
    De jó fej nőci vagy!!! :))

    VálaszTörlés
  8. Szeretnék én is játszani, nekem a tavaszi-nyári energiazuhatag tetszik nagyon. Kitettelek a blogomba is!

    VálaszTörlés
  9. Energiazuhatag eljössz hozzám lakni ?
    Jól érzenéd magad valamelyik egyszínű tatyómon, vagy rucimon vagy itt-ott ahova örömmel feltűznélek, hisz Benned is ott ragyog Csili derűje és sokszínűsége......
    Mit gondolsz??? :))

    VálaszTörlés
  10. Nem mintha a többi nem tetszene, de Tündérvirág! :)

    VálaszTörlés
  11. Halihó! Nekem az utolsó tetszik. Egyszerűen fantasztikusak a színei. :)

    VálaszTörlés
  12. Első!:-D
    Maradok továbbra is a tündéri kitűzőknél!
    Szeretném!:-).

    VálaszTörlés
  13. Már az "ezmiezt" is lelkesen mutogattam az igazán nőcis cuccokat kedvelő ismerőseimnek...de a szomszédban még nem voltam.:)
    Ha nem is megyek, azért blog híján nevezhetek egyre? Megígérem, hogyha visszaállítom a blogomat, dicsekedni fogok később is az esetleges nyereményemmel...:)
    Legyen mondjuk...mind másért szép! jajh! a középsőre még nem pályáztak. Akkor azt szeretném! Köszi!

    VálaszTörlés
  14. Shushanna!
    Kösz, hogy mutogattad ezmiezt! :) Na, egyefene, felmentelek a szomszédlátogatás alól!!! :)))

    VálaszTörlés
  15. Szia Csili!
    Szépségeseket alkotsz. :-) Én az energia zuhatagba lettem szerelmetes.
    Vica

    VálaszTörlés
  16. Bocsánat! Azt hittem nem ment át a bejegyzésem , ezért írtam még egyet...... tehát most hiába leszek itt háromszor végül is, egy az érvényes.... :))))

    VálaszTörlés
  17. Szia Csili!

    Csodásak a kitűzők:)
    Jelentkeznék a játékra ha lehet.
    A tündérvirág tetszik a legjobban:))
    Móni

    VálaszTörlés
  18. Én is szeretnék jelentkezni :) Móni blogjában olvastam Rólad :). Gyönyörű munkáid vannak.
    Nekem a tündérvirág tetszik, de nagyon :)

    VálaszTörlés
  19. Ha már választani lehet, akkor a TÜNDÉRVIRÁG és a CSIPKÉS PÖTTYÖS. De még ebből is választani kell? Nem lehetne azt, hogy ha nyerek, akkor majd valamelyiket elküldöd? Nem? Akkor legyen a TÜNDÉRVILÁG.:))

    Egyébként gratulálok a kitűzőidhez. A Meskán is mindig megcsodálom őket!:))

    VálaszTörlés
  20. Mindegyik zseniális! :)))

    De én nem tartok ám rá igényt ^^ Csak gyönyörűnek tartom az alkotásokat :)

    VálaszTörlés
  21. Nekem a tündérvirág tetszik a legjobban! :-)

    VálaszTörlés
  22. :D Én is jelentkeznék :D Nekem tavaszi-nyári energiazuhatag tetszik a legjobban :) És természetesen kiteszlek a blogomba :) ;)

    VálaszTörlés
  23. Nekem is a tavaszi nyári energia zuhatag a kedvencem :) olyan szép színes, felvidító, rám is fér! :)

    VálaszTörlés
  24. egy tavaszi-nyári energiazuhatagot ide nekem most! :D és szólok a szomszédoknak, ígérem :)

    VálaszTörlés
  25. Mindhárom csodaszép, de hozzám a "Tündérvirág" illene legjobban:)

    VálaszTörlés
  26. mindegyik nagyon szép, de nekem a harmadik a tavaszi-nyári energiazuhatag a kedvencem, gyönyörű :)

    VálaszTörlés
  27. Cio hozzám a tavaszi-nyári kitűző illik olyan mint én vagyok pörgős vidám színes, és nagyon tetszik.
    De különben mindegyik aranyos!

    VálaszTörlés
  28. én a tavaszi-nyáriért szállnék játékba!!! NAgyon tetszik, fantasztikus amiket csinálsz!!!! Nagyon ügyes vagy és kreatív!

    VálaszTörlés
  29. Juj a csipkés pöttyös gyönyörű! Nekem kell!:)

    VálaszTörlés
  30. Nekem a csipkés pöttyös tetszik a legjobban. És megemlítem a szomszédomnak is:)

    VálaszTörlés
  31. Szia! Nekem a harmadik a tavaszi-myári tetszik nagyon és szeretnék én is játszani:-)

    VálaszTörlés
  32. Energiazuhatagot nekem is!!! (Tetszenek a munkáid. :) )

    VálaszTörlés
  33. hú, de szépek, én örülnék neki :)

    VálaszTörlés
  34. Borzasztó nehéz választani...Azt hiszem tündérvirágot szeretném :) Hihetetlenül gyönyörűek!

    VálaszTörlés
  35. Óóóó, nekem a második ez abszolút favorit, de a harmadik is jól állna nekem, azt hiszem... :)
    Ígérem, a következő 24 órában bereklámozlak. ;)
    Örülök, hogy idetaláltam, Cseresznyéslánytól jöttem a hirdetésre jelentkezve. :D

    VálaszTörlés
  36. Szia!

    Nekem a tavaszi-nyári energiazuhatag tetszik legjobban, bár mind gyönyörűszép! :)

    Nóri
    www.cutiehandmade.wordpress.com

    VálaszTörlés
  37. Ó, és elnézést a Chili miatt, helyesbítek: Csili! :D

    VálaszTörlés
  38. Szia Chili! Gyönyörűek a kitűzőid! Nagyon vágyom most a színekre és energiára is! Nagyon tetszik a tavaszi-nyári energiazuhatag! :D
    Blogom oldalsó, játéksávjában leszel! :D
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  39. mesések a kitűzők ! ( :
    szeretnék jelentkezni a játékodra.
    nekem az első tetszik a legjobban. - tündérvirág.-
    'köszönöm. ( :

    VálaszTörlés
  40. Jaj, de jó, hogy ilyen sokan vagytok! :)))
    Köszönöm a jelentkezéseket! :)))
    Barbi! Eredetileg Chili lettem volna, ezt a nevet ajándékba kaptam, csak én magyarosítottam! :)))

    VálaszTörlés
  41. léna is tündérvirágot szeretne a kabátjára tűzni:)

    VálaszTörlés
  42. wooo... Hát ez gyönyörű.
    A tündérvirág, az valami fantasztikusan szép.
    Kiteszlek a blogomba.

    VálaszTörlés
  43. Mindhárom csodaszép, de nekem a "Tündérvirág" tetszik a legjobban. Remélem megnyerem;)

    VálaszTörlés
  44. Szia,
    hmm, a Tündérvirágot én is elfogadnám... ;)
    de nagyon szépek mind! ;)

    VálaszTörlés
  45. beszállnék én is.. ah, mind szépek, talán a harmadik.. meg a második is nagyon szép.. de a harmadik győzne nálam a színeivel, gyönyörű :)
    mindjárt teszlek is a blogomba

    VálaszTörlés
  46. sziaaa!

    megemlítettelek a szomszédlánynak ,plusszba még a barátnőimnek is!
    nekem a 3dik tetszik a legjobban!egyszerűen mesés :)

    köszi!
    szép napot!

    VálaszTörlés
  47. Köszönöm a jelentkezéseket! :)
    Nyárlány! Köszi, hogy a barátnődnek is megemlítettél! :)

    VálaszTörlés
  48. kedves Csili!

    nekem csak a minap sikerült blogot indítanom,de remélem,hogy ahogy szép sorban megtöltöm a gondolataimmal,és a rajzaimmal,nekem is ilyen kedves közösségem lesz.

    szintén néhány napja nem is tudom,mit kerestem,onnan jutottam el Viki oldalára (toritextil),ajánlása alapján pedig hozzád,és más,nagyszerű,kreatív ember blogjához,sok csodával,remek dologgal,és blogok közötti kapoccsal,ami egy nagyon derítő dolog,mint a kreatív emberek csoportosulása általában:)

    bizonyos vagyok benne,hogy rendelni is fogok,bőven megéri:)

    nem rajongok a rózsaszínért,viszont a rajztanárom igen,aki bár már nem tanít,több éve,mégis támogat,és bíztat,megihlet,segít nekem még úgy is,hogy ő magyarországon lakik,én pedig bécsben. neki adnám,ha én nyerném meg. annyira helyén lenne nála:)

    de bárki,aki itt kommentel,az már jóízlésű,jó helyen jár,tehát maximálisan tudok örülni majd annak,aki megkapja:)

    alkossatok,hadd gyönyörködjek mind én,mind mások.

    neked Csili pedig köszönöm ezt gesztust,ezt az ajánlást,és másnak is,aki hasonlóképp cselekszik,és szívből odaadja másnak a keze munkáját:)

    kellenek az ilyen emberek:)

    derűs most már szombatot:)

    VálaszTörlés
  49. a blogodat pedig sima linknek tettem be,nem szeretem lelőni a poén és a meglepetést egy képpel mások előtt:)

    VálaszTörlés
  50. Köszönöm! :) Tetszenek a képeid!:) Előbb-utóbb
    a te blogodra is fognak találni érdeklődők szép számmal ebben biztos vagyok! :) (Regisztráltál már pl.:a blogkatalógusba, a kreatív minerbe?)
    Régebben nem hatódtam meg a nettől, amikor úgy döntöttünk, egyefene, nekünk is lesz, nem bántam meg, értekes embereket ismertem meg, értékes alkotásokat. Akiktől eddig tanácsot kértem (Hokata, Julcsi, Kricsár Ancsa, Panyi Zsuzsi),( megadva a lehetőséget, hogy üzleti titokra hivatkozva elutasítsanak),nagyon segítőkészek voltak!!! :)

    VálaszTörlés
  51. nagyon szépek a kitűzőid. Én egy tündérvirág kitűzőt szeretnék:)

    VálaszTörlés
  52. köszönöm a követés,igazán jólesik:)

    nekem igazából a munkám miatt muszáj,valamelyik program csak neten keresztül működik,de egyébként mint említettem,vannak itt jó dolgok,ismerkedtem meg nagyon érdekes emberekkel,akikkel valószínűleg nem akadtam volna alapjaiban össze,szóval azért jó közeg.

    tovább fogom vándorolni minden hivatkozásra,hadd táguljon a tudat.

    VálaszTörlés
  53. Sziia !
    Egyszerűen mesések a kitűzők. Nagyon ügyi vagy! ( :
    Szeretnék jelentkezni a játékra. : )
    Mondom majd a barátaimnak hogy jelentkezzenek ők is. Meg a blogomra is kiteszlek. : )
    Nekem a "tündérvirág" tetszik a legjobban. ( :
    Látom sokan jelentkeztek már. :)
    mennem kell.. : }
    szijóó. [ :

    VálaszTörlés
  54. Talán a tündérvirág kitűzőt választanám:) Egy rózsát tűznék még a hajamba így tavasszal... igazi tündérlányos...:)

    VálaszTörlés
  55. A tavaszi-nyári kitűző gyönyörű!!! Imádom! De jó lenne...

    VálaszTörlés
  56. Jól jönne egy kis plusz energia akár tavaszra akár nyárra! Csodaszépek lettek és nehéz volt válaszani a tündér és az energia közül!

    VálaszTörlés
  57. Szia Csili! Jelentkeznék én is, hátha..:) A tavaszi-nyári a kedvencem, őt szeretném,ha esetleg nyernék. :)

    VálaszTörlés
  58. Szép mindegyik, de hozzám inkább a tündérvirágos áll a legközelebb. Azt szeretném megnyerni.

    VálaszTörlés
  59. Gyönyörűek.(=
    Én a tündérvirágot választanám.
    Ki is teszlek a blogomba.
    Petrus

    VálaszTörlés
  60. IVETT jelentkezését nem rögzítette a rendszer,(pedig kétszer is elküldte :( ),úgyhogy végül emilben jelentkezett.
    Remélem mások nem jártak így!

    VálaszTörlés
  61. Fantasztikusak a kitűzőid! Nagyon egyediek, gratulálok! BCilinél találtam rád. Szívesen játszanék a tündérvirágért, az esélytelenek nyugalmával :)
    Természetesen kiteszem a képet és linket a blogomba.

    VálaszTörlés